Posts tonen met het label Zendala dare. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Zendala dare. Alle posts tonen

woensdag 4 februari 2015

ZD #95

Erin is na een lange pauze weer terug met een zendala dare! Ik ben blij dat ze weer regelmatig een nieuwe template zal gaan plaatsen.

Ik vond de template pp zich niet direct uitnodigend om te beginnen, maar t was al zo een tijd geleden dat ik een template had gemaakt, dat ik hem toch gemaat heb, en ik ben blij dat ik t gedaan heb.

Diana Schreur CZT#12

After a long pause Erin is back wih a zendala dare, and I am glad she did. The template wasn't love at first sight to me but it was such a long time ago I did a zendala template that I jst had to make it, and I am glad I did, I had a lot of zen and tangle fun this evening!

dinsdag 5 november 2013

Zendala 79 Bedankt Rick en Maria

Deze week in het kader van thanksgiving. Waarin ik mijn dankbaarheid uitspreek naar Rick en Maria, voor het delen van de prachtige kunstvorm Zentangle ®. Zeker nu ik hen in het echt ontmoet heb, en aan levende lijve heb ondervonden hoe enthausiast ze zijn om deze vorm van tekenen te delen met iedereen.  

This week a great template. Because of Thanksgiving this month, I want to thank Rick and Maria, for sharing the beautiful art Zentanlge® with us. Especially since I have met them and saw how passionate they are in sharing this with everybody. 
Thanks, Rick and Maria !
   

zondag 27 oktober 2013

Zd 78

Wat een mooie template deze week. En ja hij leent zich echt goed voor spinnewebben, maar dat vond ik te voor de hand liggen, en heb dus bewust voor een andere kijk gekozen. In de buitenste rand heb ik 2 schulpen samen gevoegd, en daar Paradox in getekend, en zoals zo vaak, bij gebeurd, volgt de rest als vanzelf. Voor het eerst heb ik de kleinere template gebruikt. En dat is me prima bevallen. 

What a great template this week. And of course it is very easy to draw it in a halloween theme, but I thought that was to easy. So I did another aproach. I did paradox in the outer circle spaces, and the rest just floated out of my pen just having fun drawing this template. For the first time I used the smaller template, and I liked it very much. 

Have fun and a great Zen-delicous week !

zondag 29 september 2013

ZD 75: Flower mood

Wat een prachtige template deze week. Ik wilde graag wat bloemen tekenen, en vond bovendien dat deze een mooie kleur verdienen dus nu een keer een zendala met gekleurde bloemen. 





What a nice template this week. I wanted to draw some flowers, and I think they deserve beautiful color, so I made this zendala with colorful flowers. 


zondag 8 september 2013

ZD 72 Door dik en dun

Deze week een nieuwe template van Erin met erbij een tweede uitdaging. Deze is om de template maar met 1 dikte pen te tekenen. en deze pen ook te gebruiken voor het invullen van grotere vlakken. Nu doe ik meestal tekenen met maar 1 dikte, en heel soms grotere vlakken inkleuren met een dikkere stift. Dus dat was niet zo moeilijk. Wel gebruik ik meestal verschillende hardheid van potloden om mijn schaduwen te maken. Ik heb dan ook de uitdaging hiermaar door getrokken en besloten om mijn zendala te tekenen met een fijnliner 0.4 en uitsluitend de 2B potlood te gebruiken voor het maken van de schaduw.
Kijkend naar de template zag ik in de buitenrand een soort vlecht. Begon dus deze maar als eerste te tekenen en de rest volgde vanzelf.

This week a template with an extra challenge because it is the first saturday of the month. This challenge is to use only one fineliner to draw everything, and to fill the bigger spaces. Well thats what I most of the time do, so that was no extra challenge for me. I do use more than on pencil to make my shadings so I decided to use only the 2B pencil to make my shadings. Looking at the template I saw a braid in the outside border of the zendala, so I started drawing in this one, and the rest floated right out of my pens. 


maandag 2 september 2013

Zendala Dare 71: Flowers, hearts and Midoosa


Een prachtige template deze week, met bloemen, hartjes en ook nog een nieuw patroontje genoemd Midoosa. Normaal wil ik graag de template enigzins veranderen door sommige lijnen weg te laten, door te trekken of er een eigendraai aan te geven. Bij deze template vond ik dat moeilijk en heb maar besloten om hem te tanglen zoals die was. Midoosa heb ik in het centrum stuk gedaan, en de rest volgde van zelf. Ik heb her met veel plezier aan gewerkt. 
This week a very nice template with lots of flowers, lots of hearts and even a new tangle to try called Midoosa. I like that one very much. Normaly I try to adjust the template by tangling in such a way that the original template is hardly to recover, but this time I had a hard time on that process. So I decide to do the Midoosa in the middle and the rest started to flow out of my pencil. I had a lot of fun making this one. 
Have a nice and Zenful week !

maandag 19 augustus 2013

Zd 70

Hallo allemaal,

In deze post laat ik niet alleen de Zendala Dare #70 zien, maar ook een aantal andere werkjes die ik afgelopen 2 weken nog tussendoor heb geprobeerd.
Als eerste echter de Zendala.
Bij het openen van de template dacht ik oh fijn lekker ronde vormen, desondanks had ik toch wat moeite om de ruimtes te vullen. Voor mijn gevoel waren ze wat klein, en te veel op elkaar. Ik heb dan ook de template enigzins aangepast, door gewoon te gaan tekenen, en lijnen door te trekken, en me niets aan te trekken van de bestaande template. En zie hier dit is het resultaat.


Hi everyone,
In this post I show you my zendala dare #70 and besides that some other drawings I made last two weeks. 
First things first so here is my Zendala. When I opened the template I thought Yes, beautiful round spaces. But I just couldn't find the right inspiration to fill the spaces, I think I found them too small and to many of them. So I started drawing some basic lines and created my own spaces. Here is the result:


Ik heb het tekenen van strings weer eens opgepakt, en string #10 gemaakt op een tile, en string #11 en #12 samen in een Zia. Ik wilde hier wat verbindende patroontjes proberen, en ben uitermate tevreden met het resultaat.

I did some strings and made string # 10 in a tile, and string #11 and #12 together in one zia. I connected them and I like the way I connected them. It was fun to do. 

Vervolgens heb ik een tekening gemaakt met 2 dames, en de jurken getangled. Het was erg leuk om te doen ondanks dat ik niet zo goed ben in het tekenen van personen, ben ik echter best tevreden met het eindresultaat.

Last but not least I made a drawing of 2 ladies. I tangled their dresses. It was very funny to do. I am not so good in drawing persons, but I think this one is very nice, so I wanted  to share it with all of you!







woensdag 14 augustus 2013

ZD 69 en DC 131

Bij deze de zendala dare 69, en de diva challenge 131 de DEX-monotangle. Ik heb wat gespeeld met de nieuwe app  Artstudio die ik gekocht heb voor op de Ipad om foto's te bewerken, en heb er een blauwe achtergrond achter gezet, en tekst op gezet. 

In this post the Zendala dare and the Diva Challenge 131, Dex monotangle. I have been playing with my new app Artstudio on the Ipad adjust Photo's, so I put a blue background behind my drawings and put some text on it. 



maandag 20 mei 2013

Try something else with ZD 58

Wat een prachtige template deze week. Bij het zien van de template wilde ik eigenlijk al direct beginnen, dus afdrukken, overtrekken en go... Toch ben ik niet zomaar van start gegaan. Deze week wilde ik eens wat anders proberen, namelijk niet de hele template met een regelmaat vullen, maar ik wilde de template in 2 delen splitsen en elk deel op eigen wijze invullen. Ik ben gestart met het onderste deel. Dat vlotte direct goed, maar aangekomen bij het bovenste deel bleek het toch moeilijker te zijn dan ik eigenlijk voor ogen had. Het is dan ook een beetje een vreemd zendala resultaat geworden. Ik vond het dan ook moeilijker dan dat ik van te voren had bedacht, ondanks dat de template uitermate geschikt was voor dit experiment. Ik denk dat ik nog een 'echte' zendala ga maken van deze template, gewoon omdat ik het een prachtige template vind, een extra vrije dag heb in verband met Pinksteren, en het toch regent. Dus allemaal redenen om lekker te tanglen.

What a nice template this week. When I saw it, I wanted to start right away. So print, trace and go...
But I wanted to try something different this week. I wanted to divide the zendala in 2 parts, en tangle them both in another way. So I started with the down part. That was easy, and I liked the result very much. The upper part was difficult. I couldn't get the right flow and finally did just some tangles I like to do very much. The result is a little bit strange, not looking like a 'real' Zendala. But it is what it is, and it was an interesting try. I think I make another one with this template, because it is a great template, I have an extra day of at work because of ' Pinksteren' and it is raining again here in Holland, so al good reasons to tangle...... 

maandag 13 mei 2013

Zendala dare 57


Deze week hebben we een template van Genevieve Crabe. Het is een mandala gemaakt met behulp van haar stencils.Het is een vrij geometrisch figuur met veel kleine vakjes. Dit is wat ik er deze week van gemaakt heb. Ik heb wat gespeeld met Yew-Dee, en uiteindelijk is het bijna een monodala geworden. 

This week we got a template from Genevieve Crabe. It is a mandala made using one of her stencils. It is a very geometric figure with lots of small spaces to tangle in. This is my result. I played a little with Yew-Dee, en finaly it turned out to be a monodala at the end. 





zondag 21 april 2013

Zendala Dare 54

Hallo allemaal.

Ik wist deze week niet goed wat ik moest met de template van de zendala van Erin. Dus heb ik hem eerst maar eens afgedrukt, en er een tijdje naar zitten kijken, nadat ik hem had over getrokken. Nog steeds had ik nog geen aha moment. En ben toen maar eerst gaan wandelen met onze hond. Na het eten ben ik hier en daar wat lijntjes gaan bij tekenen, en andere weggummen, en ben uiteindelijk begonnen met de ster figuur in het midden. Ik vond het wat lijken op een zeester, en ben de uiteinden  maar gaan vullen met zuignapjes, om er een soort zeester/inktvis  van te maken. Eenmaal met die gedachte ging de rest vanzelf. Ik ben tevreden met het eindresultaat, zeker omdat ik me eigenlijk helemaal geen raad wist met deze template.

Hey everyone,

This week, I didn't know what to do with Erins template. So I started to print the largest version, and trace it to my drawing paper. After that I looked at it but still I didn't have an AHA moment. I put it aside and went for a walk with our dog. After dinner, I tried again. I started to put some extra lines at the template, and of course I removed some other lines. And started with the star in the middle of the template. When I was tangling I saw a starfish figure coming out of the template, and so I did some circles on the outside to create some tentacles looking like a starfish octupus. After that I finished the zendala really quick. And I am very satisfied with the result, and certainly because I had so much trouble with this template.









dinsdag 16 april 2013

Zendala Dare 53

Wederom een prachtige template. Helaas had ik dit weekend niet zoveel tijd om te tanglen. en had ik maandagavond pas mijn zendala klaar. Vandaag had ik vrij, maar er kwam van alles tussen zodat ik hem( of is het haar) nog steeds niet heb kunnen posten. Nu dus maar even snel voor het kokerellen mijn zendala geplaatst, want vanavond ga ik weer naar de avondschool voor mijn cursus Illustrator.

Again a very nice template. Unfortunately I had no time to tangle this weekend. So I had finished the zendala monday evening. I wanted it to post today, because it is my day off, butt several things happened And I still hadn't post it. So now just before I have to cook dinner I take some minutes to post it, because tonight I'm going to school for my illustrator lessons.

Have fun with zentangeling....

zaterdag 6 april 2013

Holy Hollibaugh ZD 52

De template van deze week is er een met ronde vormen die Erin wonderbaarlijk genoeg niet fijn vind. Ik vind net de ronde vormen veel fijner om te tanglen omdat je er dan mooi bloemen in kunt plaatsen en ronde tangles enz. Als extra opdracht was aan de template nog toegevoegd dat er een hollibaugh string overheen moest, om de ronde vormen te doorbreken. Dat vond ik een lastige. Zeker als ik naar het voorbeeld kijk van Erin. Ik heb er het onderstaande van gemaakt, ik weet niet of dit helemaal de bedoeling was van Erin, maar ik vind dit resultaat mooi geworden, en heb met veel plezier deze zendala gemaakt.

This weeks template is one with lots of circles. Yes I love that. Erin told us she doesn't like round zendalas with lots of circles. Strrrrange..... For me circle and round space are the sumum to tangle on. I love those spaces. Because you can tangle so beautiful with flowers on these spaces. 
As an extra challenge we had to do hollibaugh as string on top of the template to mess up the circles and bring some chaos into the template. That was the difficult part form me. I looked at Erins drawing. I don't know if this is what Erin meant, but this is what I made of it. Hope you all like it.

Happy tangling and have a great weekend.....

zaterdag 29 december 2012

Zendala 38 en 2 strings

Chainlea variation,tipples
Aangezien ik vakantie heb heb ik veel tijd gehad om te tekenen. Aangezien de meeste challenges even stil liggen ivm de kerst, heb ik mezelf voorgenomen om van elke string die op www.tanglepatterns.com staat een ZT te gaan maken. Aangezien het weer ook mee werkt, het regent bijna de hele dag, heb ik al 2 ZT's van strings kunnen maken. Nummer 1 had ik als eens gebruikt bij diva challenge # 90 dus deze heb ik overgeslagen, en ben bij string 2 begonnen. Dit ging bijna als vanzelf, en string 3 ging er net zo gemakkelijk achteraan. Ik ben blij dat Erin wel een template heeft geplaats, zodat ik me vandaag na een hele dag wafels bakken samen met mijn moeder, vanavond heerlijk heb tekenen. Zie hier de resultaten van de ZT's en de Zendala die ik afgelopen week heb gemaakt.....
Ik wens jullie allemaal fijne laatste dagen van 2012, en natuurlijk alvast een heel gelukking 2012!



I have vacation, so I had a lot of time to draw. The most challenges have a deserved vacation, because of the Christmas time, I thought I would start to make ZTs from all the strings on www.tanglepatterns.com. I had a lot of fun with the 2 I made. I skipped #1 (I had already used this one in the Diva Challenge #90) and started with # 2. It is a great string, tangling was no problem, and in no time I had finished it, so # 3 was the next one I made. I am glad that Erin did post a zendala dare today, and after a day of baking waffles, I could really relax this evening by tangling the zendala dare #38.
So here are the results of the ZTs and the zendala I made this week....

I wish all of you a great time on the last few days of 2012, and off course a happy new year!

String #2 : met de tangles Corner box, Pipez, en bloemen met bladeren en een zon, die ik naar eigen inzicht wat heb gedoodled.

The tangles I used: Corner box, Pipez, and some flowers leaves and the sun I just doodled. 













String #3: Is een mono tangle geworden : Vortex.

String #3 is a monotangle with Vortex.

zondag 23 december 2012

Zendala Dare # 37

Scallops, Pais, Tripoli in Spirals, Ziner
Met de zendala van deze week heb ik behoorlijk wat moeten stoeien. Ik kon maar niet de juiste flow krijgen De 1e die ik probeerde was echt helemaal niks, dus als snel aan een 2e begonnen. Halverwege vond ik ook die maar niks. We gingen gisterenavond bij vrienden op bezoek, dus maar even gelaten voor wat het was. Toen ik vanochtend benden kwam lag de tekening nog op tafel, en ik zag er toch wel wat in, maar ik had al in mijn hoofd gezet dat ook deze het niet zou worden. Dus maar weer een nieuw blad en de zendala overtrekken. Vervolgens maar weer eens naar de ruimten zitten staren, en nog steeds wist ik niet waar ik moest beginnen. Ik besloot toch maar nummer 2 verder af te maken, en gelukkig dat ik dat gedaan heb, want ik vind hem toch erg mooi geworden. Ook heb ik weer een klein beetje kleur gebruikt met mijn prisma kleurpotloden. Wat ik wel nog geprobeerd heb is om de kleuren nog beter met elkaar te laten overvloeien door met babyolie en de doezelaar de kleuren in elkaar te laten overvloeien. Dat vind ik zelf erg goed gelukt, al moet je wel uitkijken dat je niet teveel olie aan de doezelaar doet.
Ben benieuwd of jullie ook zo'n probleem hebben gehad met het vinden van het juiste ritme, tangle enz.

Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen !!

With this zendala I had a lot of trouble. I just couldn't get the right flow . The first one I tried, was absolutely bad, so I started a second one. Even that one I didn't like very much. So I stopped. We went to friends last night to drink a glass of wine, and just had some fun talking about all the things we have done in 2012. This morning when I came down, I saw the zendala and thought it wasn't so bad at all. But I already planned to make a las new one. But even when I had the frame I just stared at it and didn't know what to do. So I took the second one, and started tangling where I stopped yesterday. Lucky me, suddenly I just knew what to do, and it went so easy. I finished it in half an hour. I use some color in this one too. Because I wanted the colors to be deep and warm I tried a technique I saw on internet. I did some babyoil on my paper stumper and blended the colors. I'm very satisfied about the result so...
I'm curious about your proces flow of this zendala, if you had so much trouble as I by finding the right flow and tangles.

I wish all of you a Merry, merry Christmas and thanks for stopping by....



zondag 16 december 2012

Zendala Dare 36

Alweer een prachtige zendala template van Erin. Aangezien ik het mooi vind als er een klein beetje kleur wordt gebruikt in de tekeningen, heb ik besloten om vandaag de zendala eens niet zwart wit te maken, maar, om naast zwart en wit, ook blauw te gebruiken. Zie hier mijn resultaat.
Het midden heb ik gevuld met paradox, en de bollen heb ik gevuld met prestwood, in combinatie met cruffle. De ruimte ertussen heb ik opgevuld met een paisley bloem. 

Again a great Zendala template of Erin this week. Always when I am looking at Zendalas or ZTs or ZIAs, I am impressed by the ones who use a little color in their designs. So this week I thougt I had to try it myself. So I decided I would use the color bleu besides black and white. The centre part I filled with paradox, and the circles I did with prestwood in combination with cruffle. The spaces between the circles I filled with a Paisley flower. 

I hope you all like it.... have a great Zentangle time this week and see you at the next challenge....


zondag 25 november 2012

Zendala dare 33

De zendala dare van deze week is een mooie zendala met ronde vormen en veel mogelijkheden. Als eerste begin ik altijd met de template te analyseren, welke vormen ik wil gebruiken voor te vullen, welke lijnen ik eventueel weglaat enz enz. Dan begin ik met het tekenen van de basis vormen met potlood, neem mijn fijnliners en ga beginnen. Bij deze zendala wist ik direct dat ik het midden met de buitenkant wilde verbinden met Mi2. Dat was een fluitje van een cent. Vervolgens heb ik het centrum getangled met wat blaadjes en hulst besjes. De ruimte tussen de blaadjes heb ik opgevuld met antidots. Het resultaat tot dan toe deed me sterk denken aan kerst dus ben ik maar op die voet verder gegaan. De vorm aan de buitenkant omgetoverd tot kerstklokjes en dan alleen nog maar tangles zoeken en opvullen. De meeste  moeite had ik met het vinden van de juiste tangle voor het vullen van de klokjes. Uiteindelijk vind ik ze dan ook wat te druk geworden in het geheel, en denk ik dat ik ze beter niet had kunnen opvullen, maar ze een mooi kleurtje had moeten geven. Tja  dat is achteraf geleuter.

Naast het eind resultaat heb ik nog 2 closeups gemaakt. 1 van het centrum, en een van een klokje. Een beetje vroeg maar toch al een beetje kerstgedachte.....

The Zendala this week is a beautiful template with lots of round spaces to fill. At first I just start looking at the template to analyse what spaces I want to use, perhaps modify them a bit, or leave some lines out of it. After that I start with drawing the base with my pencil. After that I take m fineliners and start tangling.
Looking at this weeks template I knew I just had to link the centre part with Mi2 to the outside part of the Zendala. That was very easy. After that I made the centre part with some leaves and little berries. The space between the leaves I filled with Antidot. After finishing that part I felt the Christmas spirit in the zendala and I decide to make some Christmas bells to finish it. I had to look for some tangles to fill everything with, and I had the most trouble by finding a tangle to fit in the bells. After all I think I shouldn't had tangled them but give them just some color.  Now I have just to do it with the tangled ones.
After I was finished I made some close up photos to show the centre part en 1 Christmas bell. I hope you all like it.
Antidot, Opus with Aura, Ziggy, Verve, Meer, Mi2





zondag 28 oktober 2012

Zendala dare 29: Time to Bunzo

Vandaag heb ik de zendala dare gemaakt. Voordat ik de dare had bekeken, wist ik al dat ik de tangle Bunzo van Rick en Maria wilde proberen. Gelukkig was de template er geschikt voor. Het is een geweldige tangle, die heel gemakkelijk uit je pen vloeit, en die uitstekend te bewerken is met schaduwen, waardoor je een geweldig pop-up effect krijgt. Ik ben deze keer dus niet in het midden begonnen, maar in de grote ovalen, omdat ik deze wat geschikter vond voor deze tangle.  Het was een fijne template om te bewerken, ik hoefde nauwelijks te bedenken welke tangles ik vervolgens zou gebruiken (en dat is wel eens anders), het ging allemaal vanzelf.

Bunzo, Mi2, Auraknot, Ennies

Today I made the Zendala Dare # 29. Before I looked at the dare I knew that I wanted to use the tangle Bunzo from Rick and Maria. And I was lucky, the template was suitable for the tangle. It is really a great tangle, it just flows out of your pencil, and shading it is great. The effect is really popping up. So this time I didn't start in the middle, but with the big half ovals. It was a great template, I didn't need to think what to tangle next. Is was just coming on to my mind. 

zondag 21 oktober 2012

Zendala Dare 28: Rozen

Foto 1 : BW zonder schaduw
De zendala dare deze week, is werkelijk een prachtige template, waar je veel kanten mee uitkunt. Ik ben begonnen met het midden, en was van plan daar een Aura-knot in te maken. Nou dat is niet helemaal uitgekomen. Eenmaal aan het tanglen bleek dat de aura-knot niet kon zoals ik in gedachte had. Het resultaat lijkt dan ook niet op een auraknot, maar meer op XI. De openruimte heb ik gevuld met Stipple. In de hartvormige figuren, wilde ik graag rozen in de knop maken, maar wist niet goed hoe, en kon ook geen voorbeeld vinden op het web. Dus maar weer mijn toevlucht genomen naar de blaadjes die ik zo graag maak. Dan nog de buitenrand. Ook hier had ik geen idee wat ik moest maken in de rechthoekige vormpjes. Wat surfen op het web voor inspiratie van een leuk patroon, kwam ik toch nog iets met roosjes tegen, en deze heb ik dan ook met veel plezier getekend.
Foto 2: Met kleur zonder schaduw
Het patroontje heet: Spinrose. De roosjes vond ik uitermate geschikt om in te kleuren.

Ik heb een paar  foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe ik het werk heb opgebouwd, en wat her effect is van bijv. inkleuren of schaduwen. Foto 1 is het resultaat van mijn teken werk, zonder kleur, zonder schaduwen. Foto 2 bevat al de gekleurde roosjes, en Foto 3 uiteindelijk is mijn eindresultaat met kleur en met schaduw. Foto 1 en 2 heb ik in de buitenlucht gemaakt, zij hebben dan ook een mooie witte achtergrond. Foto 3 heb ik echter vanavond gemaakt toen het buiten donker was, en ik de foto bij kunstlicht moest maken. Het resultaat is dat alles wat geler lijkt. Op zich wel mooi dus ik heb hem maar erbij laten staan.


Foto 3: Met kleur en schaduw
The Zendala dare this is week is a great template. It has lots of possibilities. I started in the middle and wanted to do the Aura-knot. Well that didn't worked out the way I planned. While I was drawing, I saw it wasn't possible or I started wrong. The result looks more to XI to me, whatever I like it the way it turned out. The hart-shapes outside the middle I wanted to fill with rosebuttons, but didn't know how to do that. My drawing skills are not that good, that I can draw it myself. Surfing on the web I didn't find a pattern either, so I did my favorite (the leaves of ennies). Next the border of the zendala. Here I didn't know what to do so again surfing to get some inspiration. Well I found a rose pattern afteral. It is called Spinrose, and was just what I was looking for. I had a lot of fun making this pattern. Its very easy and its great looking. Of course they are great to color. 

I made a few photos of my work so all of you can see how my workflow was. And to show what effect  using color and shading has. Foto 1 is the result of the zendala without color and shades. In foto 2 I have done the color work. And foto 3 is my result of the dare. The first 2 are made outside and they have a beautiful white background, the 3 foto is made in the evening. It was already dark outside, so I had to make the picture inside. Thats why there is a yellow shine over the picture. I like it that way so I decided to post it. 

Hope you al have a great week!


zaterdag 13 oktober 2012

Zendala 27


Hier links de opdracht van de zendala dare 27. En mijn eerste gedachte was, o nee, weer een zendala met een oneven aantal in onderverdeling. Maar nadat ik hem had uitgeprint zag ik dat ik van deze template een mooie fengle zou kunnen maken. Dus...

This is the zendala dare 27. My first thought was, o no not again a zendala with a division by 7 and not a even one. But after printing I saw that this template was great to transform into a fengle.
So ...

Ik hoop dat jullie in de volgende afbeelding kunnen zien dat ik de ruiten in het midden heb gebruikt voor het maken van de fengle, en de buitenste rechthoeken als eindpunt van 1 fengle arm.

I hope you can see in the next picture, how I transformed the template into a nice Fengle. I use the figures in the middle as a guideline to start with the fengle arms, and the boxes on the outside as the end of the arms.  

Nadat ik de Fengle had getekend, was de rest een fluitje van een cent. De driehoeken opvullen met paradox, en de fengle armen vullen met bubbles, wat fantasie bloempjes aan de buitenkant, met wat blaadjes, schaduw aanbrengen, en tada klaar....

After I had the Fengle done, the rest was a piece of cake. The triangles of course done with paradox, the fengle arms with some bubbles, some fantasy flowers and leaves on the outside, and a little bit of shading.
Tada... my result.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, en ik waardeer het als je even de tijd neemt om een opmerking te plaatsen. Allemaal een hele fijne week!

Thanks for visiting my blog. I appreciate if you take some time to leave a comment. Have a nice week to all of you!