maandag 20 mei 2013

Try something else with ZD 58

Wat een prachtige template deze week. Bij het zien van de template wilde ik eigenlijk al direct beginnen, dus afdrukken, overtrekken en go... Toch ben ik niet zomaar van start gegaan. Deze week wilde ik eens wat anders proberen, namelijk niet de hele template met een regelmaat vullen, maar ik wilde de template in 2 delen splitsen en elk deel op eigen wijze invullen. Ik ben gestart met het onderste deel. Dat vlotte direct goed, maar aangekomen bij het bovenste deel bleek het toch moeilijker te zijn dan ik eigenlijk voor ogen had. Het is dan ook een beetje een vreemd zendala resultaat geworden. Ik vond het dan ook moeilijker dan dat ik van te voren had bedacht, ondanks dat de template uitermate geschikt was voor dit experiment. Ik denk dat ik nog een 'echte' zendala ga maken van deze template, gewoon omdat ik het een prachtige template vind, een extra vrije dag heb in verband met Pinksteren, en het toch regent. Dus allemaal redenen om lekker te tanglen.

What a nice template this week. When I saw it, I wanted to start right away. So print, trace and go...
But I wanted to try something different this week. I wanted to divide the zendala in 2 parts, en tangle them both in another way. So I started with the down part. That was easy, and I liked the result very much. The upper part was difficult. I couldn't get the right flow and finally did just some tangles I like to do very much. The result is a little bit strange, not looking like a 'real' Zendala. But it is what it is, and it was an interesting try. I think I make another one with this template, because it is a great template, I have an extra day of at work because of ' Pinksteren' and it is raining again here in Holland, so al good reasons to tangle...... 

13 opmerkingen:

  1. Ik ben erg onder de indruk van deze Zendala !
    Wat een uitdaging heb je jezelf gegeven, maar het resultaat mag er zijn. Zo fijn uitgewerkt en prachtig geschaduwd, Een inspiratie voor vele anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I absolutely LOVE this--it's gorgeous and the division makes it even more intriguing to look at! Really beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trying somethig new is a point of these challenges I believe! This is an amazing Zendalla!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's all beautiful but I specially like the bottom half of the zendala. Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you have a great imagination. love your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great Zendala. The work is intricate and really hides the template.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Diana, ik ben het helemaal met Mariet eens. Je maakte het jezelf niet erg makkelijk, wel uitdagend. De bloemen zijn prachtig, het midden is echt diep.
    Compliment voor deze bijzondere poging.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How wonderful that you tried something different. I really like how it turned out. I especially love the bottom half.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so cool! I always look forward to seeing your work. Fantastic Zendala!

    Be happy and creative,

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great idea! I LOVE this - it's so different, and inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een bijzonder resultaat.Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I really really love this it is so pretty, beautiful !!!

    BeantwoordenVerwijderen