dinsdag 2 juli 2013

Zendala dare #63

Het is een tijdje geleden dat ik een zendala heb gemaakt. De drukt voor de vakantie van zowel de kids als mijzelf, hebben me nauwelijks nog tijd gegeven om lekker te tanglen. Bovendien spraken me challenges van de afgelopen tijd niet zo aan, en heb ik wat meer getangled voor het maken van kaarten voor diverse personen. De template van deze week echter vind ik prachtig, en heb op mijn vrije dag vandaag de pennen weer ter hand genomen, en deze bloemrijke zendala getekend.


It is a while ago I made a zendala. It is a busy time here just before the summer holidays. The kids had a busy program, to get to the next year, and I hardly had time to tangle. And because the latest challenges didn't impress me I alsoo didn't made some time to tangle challenges. I did some cards for friends so I had my zen time anyway. This weeks template is gorgeous so today on my day off, I did this great template and filled it with flowers. 

7 opmerkingen:

  1. Very bold and beautiful zendala! I like flowers and mooka, too. Artistic desing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful zendala! I love the flowers and the mooka and the overall softness and summery feel to it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is dan ook wel erg speciaal! Mooi hoe alles in elkaar past en een prachtige bloem ervan gemaakt. Ik zie dat het je plezier heeft gegeven. Ik vond het ook een heel fijne sjabloon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful zendala! Especially I love the way your drew Mooka in it. The flowers are very pretty. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Deze is heel bijzonder, een echte zomer zendala.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lllllllllllooooooooooooove it !!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen