woensdag 27 november 2013

Happy thanksgiving

Happy Thanksgiving !

In Amerika is thanksgiving een nationale feestdag en wordt gevierd op de 4e donderdag van november. Dankzegging voor de oogst en allerlei andere goede dingen. 

In Nederland wordt dit niet gevierd, en is het zeker geen nationale feestdag zoals in Amerika, maar toch wil ik vanaf hier iedereen in Amerika een fijne Thanksgiving toewensen.

Onderstaande tekening heb ik gemaakt voor een ATC swap. Ik heb hier 2 kaartjes naast elkaar getekend, en zal de tekening doormidden moeten snijden om aan het juiste formaat van een ATC te komen. Ik ben begonnen met het stansen van vlinders, deze op het papier geplakt, en vervolgens ben ik eromheen gaan tanglen. Erg relaxend en met dit als resultaat.....


Happy thanksgiving to all you folks in the USA. We don't celebrate thanksgiving the way america does, but I like the thought of being thankful for al the nice things in life. 

I made the ZIA above for an ATC swap. Actually the drawing consists 2 ATC cards. I have to cut it in half. I started by cutting 2 butterflies, glued them on the paper and then started tangling around. Very relaxing and a nice result.

Hugs and cheerful thanks from Diana

1 opmerking:

  1. Ik vind jouw uitgestansde vlinders een geweldig idee!
    Ook ik heb deze stansjes en ga volgend jaar beslist gebruiken!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen