zaterdag 18 mei 2019

Zendala moments 3, 4 en 5

Waar gaat de tijd naar toe, het is al mei 2019, en er zijn intussen al 5 Zendala moments gepubliceerd op Lonetta's blog. #3 heb ik gemaakt tijdens onze vakantie in Ierland begin april, maar nog niet getoond op mijn blog, #4 en #5 heb ik gisteren gemaakt.

Diana Schreur CZT#12
Diana Schreur CZT#12In Zendala Moments #3 speelt Pepper duidelijk de hoofdrol in deze Zendala, verstopt achter Flux en Dragonair, en een versie van Sistar. 

Zendala Moments #3. I made this one at the beginning of our vacation to Ireland in April. Pepper is the leading actress in this one, hiding behind some Flux, Dragonair and a version of Sistar. 







Op Instagram kwam ik de step outs tegen van Taiga, een tangle van Tomas Padros. Ik heb enorme bewondering voor hem, hij speelt op zoveel manieren met zijn patronen, dat het bijna nieuwe patronen lijken. De template van Zendala moments #4 leek mij de perfecte string voor deze prachtige tangle. Andere tangles zijn Betweed, Flux, Crescent Moon en Mooka. 

I found Tomas Padros step outs for Taiga on Instagram and thought Template Zendala Moments #4 was perfect for this awesome tangle.  Other tangles used are Betweed, Flux, Crescent Moon and Mooka. 






Diana Schreur CZT#12
 Zendala Moments #5. Wederom een leuke template, alhoewel ik niet zo'n fan ben van zoveel circles in de layout. Gebruikte tangles zijn oa Plum lei, Flux, Crescent Moon, Mooka.

Zendala Moments #5, a funny template, although I am not so fond of so many circles in the layout. I decided to use 4 for Plum Lei and 4 for Crescent Moon. Others are Flux and Mooka. I like the centre part, but don't know what to do with the band to get it more visible. I leave it as it is and are happy with the final result. 

6 opmerkingen:

  1. Alle drie zijn weer prachtig Diana, en wat is Taiga geweldig voor de template. Ja, ik ben ook een fan van Thomas Padros patronen.
    De Zendala van #5 is mijn favoriet, heel sierlijk en bijzonder creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle 3 zijn ze enig getekend, met mooie verbindingen, contrasten en schaduwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de laatste elegant en speels, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful Zendalas! My favorite is the second. It looks like a bunch of dandelion leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal weer even prachtig en elegant.

    BeantwoordenVerwijderen