donderdag 22 november 2012

Zomaar een probeersel

Vandaag wat zitten tekenen in mijn klein notitie boekje, wat ik pas gekocht heb en waar ik voor mij nieuwe tangles in wil opnemen en probeer blz van de tangles. Als eerste heb ik er zinger in opgenomen omdat dat de tangle van de diva challenge 96 is. Vevolgens heb ik een tangle geprobeerd van molossus genaamd WORMHOLE. Een beetje vreemde tangle als je hem aan t maken bent, maar opgevuld met patroontjes naar eigen inzicht krijg je een prachtig resultaat. Ik heb de vorm gevuld met allemaal lijnen en door het toepassen van schaduw krijg je een mooi tekening met diepte.




Recently I bought a little sketch annex notebook. I wanted to use it for tangles new to me too try. The first tangle I used was Zinger because that was the tangle of the divas challenge of this week. After that one I tried wormhole of molossus. It is a strange tangle to draw but it is really great to fill with other tangles or just lines. In mine I did use only lines and shading and you become a great drawing with outstanding depth. I am very sastisfied with the result, and I fel in love with the wormhole tangle.


1 opmerking:

  1. I love this--the eye just plays all around and you don't want to stop looking at this...beautiful job!

    BeantwoordenVerwijderen