zaterdag 6 januari 2018

New beginning 2018



Gelukkig nieuwjaar en een voorspoedig 2018! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogpost heb geschreven. Ik heb me voorgenomen om in 2018
minstens 1 keer per week een blogpost te schrijven over de creatieve dingen die ik gedaan heb in de achterliggende week. Aan het einde van het jaar zal ik dus minimaal 52 posts in mijn lijst hebben voor 2018.

  Happy New Year and all the best wishes for 2018! It has been a while since I wrote a post here. And one of the goals I want to achieve is writing a blogpost once a week about the creative things I have done. So at the end of 2018 my list should have at least 52 posts.

Dit jaar doe ik wederom mee aan Zenuari. Via de FB groep Zenuari 2018 (van CZT Anoeska Waardenburg) kun je een E-boek downloaden met daarin een uitdaging voor elke dag in Januari. Erg leuk en afwisselende uitdagingen met uiteraard Zentangle als stralend middelpunt.

  I started my creative journey with Zenuari. In the FB group Zenuari 2018 (from CZT Anoeska 
Waardenburg) you can download an E-book with great challenges for every day in Januari. Fun and great variation in the challenges with Zentangle as leading star.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten