dinsdag 18 december 2012

The diva dance for 100 challenges

Wow 100 challenges allready. What a great achievement! So many people who stay around the blog of Laura and make an contribute every week. I think thats great about zentangle. Everyone can do it and becaus of this challenge thing you learn to step out of your little box and try some things you would never do before. It made my tangle world bigger.

Echt te gek al 100 challenges. Wat een prestatie. Zoveel mensen die elke week weer de diva blog van Laura bezoeken en deelnemen aan de geweldige uitdagingen. Ik denk dat dat ook de kracht van zentangle is. Iedereen kan het het, en je leert om eens buiten je box om te denken, en juist dat te tekenen of te gebruiken in je tekening, wat je anders nooit zou doen, met vaak de meest verbluffende resultaten tot gevolg. Althans dat geldt voor mij. Laura bedankt hiervoor.

Dt is mijn eerste bijdrage aan je 100e verjaardag!

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ZT is dit.
    Mooie opzet en de nieuwe tangles zijn heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice job. Great job on the shading and I like your combination of tangles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie zentangle met alle 3 de patroontjes en een mooi geheel. De rock en Roll lijken wel allemaal aparte bloemen,mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your rock and roll tangle looks like a variation on the sand swirl tangles. Brilliant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is lovely. Great contrasts and pattern combinations!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty! The whole tile is dancing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtige creatie geworden.
    en dank je wel voor het comment in mijn blog.
    ik heb de tutorial gezien en ik ga zeker door met oefenen.
    ik heb voor mn verjaardag een paar aquamarkers aangeschaft ...heb jij daar wel eens mee gewerkt?
    (mail me anders ff normaal :
    mn naam en dan 17 en dan bij hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rock and roll with a twist thrown in.....that's happy dancing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful tile. I love the combination and the composition. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So lovely and delicate. Beautiful job.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Diana, heel erg in balans vind ik. De witte rand rond Stripes komt mooi uit.
    Dank voor je opmerking op mijn blog, erg lief en opbouwend.
    Ik zag ergens jouw opmerking i.v.m. Sandy Hook. Ken je het initiatief van Denyse Jones? Misschien de moeite waard om naar te kijken: http://beezen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I really like how your patterns overlap one another. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful tile. Love the way it flows.

    BeantwoordenVerwijderen