zaterdag 29 december 2012

Zendala 38 en 2 strings

Chainlea variation,tipples
Aangezien ik vakantie heb heb ik veel tijd gehad om te tekenen. Aangezien de meeste challenges even stil liggen ivm de kerst, heb ik mezelf voorgenomen om van elke string die op www.tanglepatterns.com staat een ZT te gaan maken. Aangezien het weer ook mee werkt, het regent bijna de hele dag, heb ik al 2 ZT's van strings kunnen maken. Nummer 1 had ik als eens gebruikt bij diva challenge # 90 dus deze heb ik overgeslagen, en ben bij string 2 begonnen. Dit ging bijna als vanzelf, en string 3 ging er net zo gemakkelijk achteraan. Ik ben blij dat Erin wel een template heeft geplaats, zodat ik me vandaag na een hele dag wafels bakken samen met mijn moeder, vanavond heerlijk heb tekenen. Zie hier de resultaten van de ZT's en de Zendala die ik afgelopen week heb gemaakt.....
Ik wens jullie allemaal fijne laatste dagen van 2012, en natuurlijk alvast een heel gelukking 2012!



I have vacation, so I had a lot of time to draw. The most challenges have a deserved vacation, because of the Christmas time, I thought I would start to make ZTs from all the strings on www.tanglepatterns.com. I had a lot of fun with the 2 I made. I skipped #1 (I had already used this one in the Diva Challenge #90) and started with # 2. It is a great string, tangling was no problem, and in no time I had finished it, so # 3 was the next one I made. I am glad that Erin did post a zendala dare today, and after a day of baking waffles, I could really relax this evening by tangling the zendala dare #38.
So here are the results of the ZTs and the zendala I made this week....

I wish all of you a great time on the last few days of 2012, and off course a happy new year!

String #2 : met de tangles Corner box, Pipez, en bloemen met bladeren en een zon, die ik naar eigen inzicht wat heb gedoodled.

The tangles I used: Corner box, Pipez, and some flowers leaves and the sun I just doodled. 













String #3: Is een mono tangle geworden : Vortex.

String #3 is a monotangle with Vortex.

13 opmerkingen:

  1. WOW! I really like, no wait, LOVE your zendala! wonderful work! A happy new Year to you too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love your zendala. Everything about it is perfect! Is is beautiful beyond words!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All of your work is just awesome! Happy New Year to you too.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A Happy New Year to you. Just love your work. Very beautiful. I'm partial to flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige zendala is dit geworden, Diana! Heel organisch, heel bijzonder. De 4e ZT vind ik extreem mooi! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi diana
    vind de zendala prachtig.krijg zin in zomer!

    de string doet me denken aan een luchtballonmandje...erg leuk.(ben ooit eens meegeweest! was geweldig!)
    en de vortex string is ook echt geweldig.zou ik zo als groot schilderij aan de muur willen.

    ik wens jou en de jouwen een heel goede jaarwisseling.

    oh ja nieuwe vraag?
    weet jij ook iets over poscastiften?
    ( zo ja per mail aub?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana, wat heb je een prachtige string #3 vortex gemaakt! Je hebt als basis toch ook een favoriete tangle gebruikt als basispatroon? Ik kan even niet op de naam kan komen zo snel!
    Je bent heel lekker bezig geweest! Ook je zendala is mooi geworden!
    Ik zit eindelijk te zitten na een zeer hectische periode. Gisteren nog eventjes jarig geweest en de slaapgasten zijn weg. Vandaag doe ik helemaal niks meer!!!!!!!Een mooi tekenjaar toegewenst in 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I so look forward to seeing your work and this is just superb!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely beautiful! Love the way you can use the string as a "guideline", or use it to define your artwork. You have beautiful linework, and a real eye for tangles that compliment each other. I love checking out your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Diana wat mooi en wat fijn als je wat meer vrije tijd hebt je dat kunt vullen met zentangelen. Heerlijk vind ik ook. Prachtig alledrie,maar wat een mooi geheel heb jijvan de 38 gemaakt. Ik vraag me wel af hoe jij dat doet,ik zie vaak geen lijnen terug. teken jij de sjabloon na? Ik print hem altijd in A5 formaat uit,dus heb ook altijd zwarte lijntjes, bij jou zie ik die niet terug? Fijne jaarwisseling en veel tangleplezier voor 2013. Proost en ein gooie roetsj Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Busy lady!! Your zendala is gorgeous--beautiful line work and the flow really draws the eye...just fun to look at! And your tangles are wonderful! Love them all!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your zendala is absolutely GORGEOUS! And your other tangles are wonderful, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great job. Like the layering effect of the Zendala. The line work is really superb. Enjoy seeing the work you do.

    BeantwoordenVerwijderen