zondag 16 december 2012

Zendala Dare 36

Alweer een prachtige zendala template van Erin. Aangezien ik het mooi vind als er een klein beetje kleur wordt gebruikt in de tekeningen, heb ik besloten om vandaag de zendala eens niet zwart wit te maken, maar, om naast zwart en wit, ook blauw te gebruiken. Zie hier mijn resultaat.
Het midden heb ik gevuld met paradox, en de bollen heb ik gevuld met prestwood, in combinatie met cruffle. De ruimte ertussen heb ik opgevuld met een paisley bloem. 

Again a great Zendala template of Erin this week. Always when I am looking at Zendalas or ZTs or ZIAs, I am impressed by the ones who use a little color in their designs. So this week I thougt I had to try it myself. So I decided I would use the color bleu besides black and white. The centre part I filled with paradox, and the circles I did with prestwood in combination with cruffle. The spaces between the circles I filled with a Paisley flower. 

I hope you all like it.... have a great Zentangle time this week and see you at the next challenge....


9 opmerkingen:

  1. I love how you have given such lined beauty to this template!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Hard to see the original form. You have created an awesome Zendala. I love the blue and the tiles you chose.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bewondering! Je zendala is mooi in evenwicht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, ik herkende eerst ook de grondvorm niet. Maar is wel zichtbaar als je goed kijkt.
    Erg mooi gedaan!Het is heel beweeglijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Diana, heel erg mooi. Mooi in balans en ook speels! Ik neig af en toe ook naar een beetje kleur en als ik deze van jou zie ga ik het vast vaker doen. Bedankt voor de inspiratie dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Hij is prachtig
    Hoe komt t toch dat kleur bij jou altijd zooo mooi wordt en al ik t probeer wordt het een kinderkleurplaat.
    Ik denk dat ik de jouwe ga printen...ik kan hierviets van leren
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze is weer heel apart geworden en toch ook leuk met de kleur erin. Met je patroontjes heb je de vorm goed verborgen. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love what you did with the three balls, they disappeared! It came out so lovely, especially with the touch of blue. Just enough color!

    BeantwoordenVerwijderen