woensdag 5 december 2012

Zendala Dare 34

Een prachtige template deze week. Een mooie bloem. Dat ga ik wel eens ff doen dacht ik. Maar helaas, eenmaal bezig, kon ik maar geen tangles kiezen om de bloem te maken. Het midden was een fluitje van een cent, en zo gedaan. Maar de bloemblaadjes wilden maar niet meewerken. Ik kon maar niet kiezen, en uiteindelijk heb ik een tangle gekozen waar ik achteraf een beetje spijt van heb. Ik vind het geheheel wat te druk geworden en has beter een wat lichtigere vulling kunnen nemen.

This week we got a great template of Erin. A great flower, thats what I love to do. So I started and thought I would make this one really quick. The centre part was easy and done in just a little time. But than started the troubles. I couldn't decide what tangles to use for the flower leaves at the outside. At last I started one, but finishing one leave I had some serious regrets. To busy, to dark. After all I did the hole flower with that tangle, and try to learn something about it. Next time I have to be more careful in choosing dark en light tangles to create a better balance between the dark en light parts in my drawing.

Vorige week ben ik een lang weekend weg geweest naar zuid Duitsland, met mijn man onze honden vrienden van ons. Het was prachtig. De eerste sneeuw was al gevallen, en we hebben ons hart kunnen ophalen met wandelen in de bossen van het Schwarzwald. Ik had wel wat tijd voor te tekenen, maar niet veel. Bovendien was in het hotel nauwelijks bereik met het telefoonnetwerk, en dus ook met internet. Ik kon dus niet volgen wat er allemaal door jullie is gemaakt. Zelfs mijn eigen werk heb ik alleen maar kunnen oploaden en niet voorzien van tekst en uitleg. Dus deze week maar inhalen. In Duitsland heb ik nog een 2e No-String gemaakt, nu niet beginnend in de hoeken, maar vanuit het midden.

Last weekend I went on a trip to the southern Germany with my husband and my dog, and friends of us. It was great, I had some time to tangle but most of the time we were walking in the forest. We had a great time all together. In the hotel where we stayed was no good connection with internet and even with the mobile phone network, so I couldn't see and comment what all of you made last week, even my own drawing of the Divas challenge I only uploaded it. During the weekend I made another one with the No-String theory. The first one I made, I started at the corners, and this one I started in the middle. I loved to do it. I want to show this one too.....






7 opmerkingen:

  1. It is a beautiful zendala, I think you have made a wonderful job of it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem net heel apart geworden, vooral,de 3 e ring blaadjes vind ik erg mooi en sierlijk gemaakt. Niks mis mee zou ik zeggen en het is wat het is en het moest nu zo zijn blijkbaar. Hij is mooi Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zelf niet zo tevreden wat de invulling van je bloemblaadjes betreft.. maar ik vind dat door dit patroontje het centrale deel van je bloem juist erg naar voren springt! knap werk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me helemaal bij mijn voorngansters aan. Hij is mooi, erg mooi. Het midden stevig en dan de rand zo fragiel. Ja, mooi dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like what you have done. The dark gives a nice depth perception.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Now this one grabs my attention and I say....Fantabulous!

    BeantwoordenVerwijderen